Početna stranicaPortalFAQPretraľnikRegistracijaLogin

Share | 
 

 Referendum o EU

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Autor/icaPoruka
petarbosni4
Riba


Male
Scorpio Rat
Broj postova : 157
Age : 68
Registration date : 01.12.2010

PostajNaslov: Referendum o EU   pet sij 13, 2012 11:23 pm

REFERENDUM O EU

ANEKS PRISTUPNOM UGOVORU EU

Mogući Hrvatski uvjet pristupanju EU

Prije samo deset godina mnogi su narodi sanjali o tome da budu primljeni u EU. No, vremena su se promijenila. Danas neki sanjaju o tome da iziđu iz nje.

U zadnjih deset godina evropska se administrativna i politička vrhuška ponašala isto kao i sve Hrvatske vlade nakon uspostave i osamostaljenja Hrvatske – raspolagala je tuđim novcem bez vlastite odgovornosti.

Rezultat – silni dugovi i ekonomska kriza, koja, poput neke neizlječive, smrtonosne bolesti vodi ka slomu i raspadu jedne velike, štoviše, veličanstvene političko-državne tvorevine - najveće nakon propasti Rimskog carstva. Unija je ove, 2012-te godine u sličnoj poziciji kao Francuska u vrijeme Louis-a XVI. Država, tj. Unija tone u propast a aktualne vladajuće vrhuške sastanče, pričaju o reformama, suzbijanju krize, jačanju vrijednosti novca, obećavaju, uvjeravaju zakljinju se itd. itd., ali se u praksi ponašaju isto kao i prethodne. Ne poduzimaju ništa valjano i djelotvorno, nego nastavljaju i dalje rasipati tuđe novce.

Bojim se da je EU zahvatila bolest slična onoj koja je razorila komunistička društva,. EU-ski državnici reagiraju na nju slično kao komunistički, a ovi su pak reagirali kao ministri Louis-a XVI.

Hrvatska se nalazi pred dilemom: da li pristupiti toj tvorevini kojoj ozbiljno prijeti slom, raspad, a možda i ratni kaos, ili ne pristupiti.

U ovom trenutku zaista je teško procijeniti koje je od ta dva zla ono manje koje bi trebalo odabrati.

Prosječno inteligentan čovjek dvoumiti će se između ove dvije alternative pa će možda proći kao onaj Buridanov magarac koji je stajao između dva jednaka plasta sijena i nije se mogao odlučiti kojeg da počne brstiti, pa je krepao od gladi.

Natprosječno inteligentan čovjek, međutim, gledati će da li postoji, i da li je moguća i neka treća solucija.

Ovdje u ovom Aneksu radi se upravo o tome, o toj trećoj soluciji.

Cilj aneksa je da izvrši remont Evropskog broda kojem prijeti havarija i potonuće, te da se - tek ako se to pokaže izglednim ili uspješnim -ukrcamo na taj brod. A, ako ne, da zakone koje sadržava aneks iskoristimo za popravak i učvršćivanje vlastitog brodića i nastavimo plovidbu u njemu. Na svijetu ima dosta tih malih ali čvrstih brodića koji odolijevaju i najgorim olujama i pružaju sigurnost svojim putnicima.

Da bi smo uspješno izvršili taj remont, moramo najprije otkriti koje su najveće rupe kroz koje voda prodire u brod. A da bi smo skratili priču odmah ćemo navesti one glavne, tj. tri najveće rupe – rupetine.

1....Država, tj. administracija. Ona je vreća bez dna. Nema tog kapaciteta koji bi ju mogao napuniti ovakvu kakva je danas.

2....Niska profitabilnost i niska konkurentnost poduzeća i nedostatak kontrole managerskog kadra koji se vrlo često bogati upropaštavanjem poduzeća kojima upravlja.

3.... Obiteljsko zaduživanje

„Remont“ bi se obavio etabliranjem triju zakona:

1....Zakona o kontroli efikasnosti administrativne djelatnosti,
2....Zakona o kontroli efikasnosti rada managera,
3....Zakona o kontroli ekonomske efikasnosti funkcioniranja domaćinstava.

Kao što se vidi, zakoni se odnose na 1.državu, 2.profitabilne ustanove i 3.obitelji. Samim tim, oni obuhvaćaju gotovo svu populaciju neke države.

1...Onaj prvi zakon MOTIVIRAO bi, a i prinudio administraciju da - radi ostvarivanja svojih interesa - maksimalno uveća svoju efikasnost; te da na najmanju moguću, funkcionalnu veličinu svede samu sebe i troškove svog funkcioniranja, a za uzvrat bi povećao dohotke i ugled administratora i vlasti uopće. Vrhove administrativnih piramida, ako ne bi zadovoljavali određene, egzaktne, brojčano izražene kriterije efikasnosti vladanja, političare koji su na vlasti, automatski bi uklanjao sa njihovih funkcija, a protuzakonito nastavljanje vlasti kvalificirao bi i sankcionirao kao kazneno djelo uzurpacije vlasti.

2....Drugi zakon sprećavao bi deficitarno,guboitaško, niskoprofitno, nekonkurentno ili niskokonkurentno poslovanje svih vrsta poduzeća, odstranjivao loše managere, ŠTITIO sposobne i nagrađivao profitabilnost srazmjerno njenoj visini, i, što je naročito važno; štitio PRAVEDNO, MOTIVACIJSKO plaćanje rada.

3....Treći bi, sistemom motivacije na štednju i novčanim nagradama, motivirao obitelji na štednju, te racionalniju i funkcionalniju potrošnju. Zakon predviđa i sankcije za kroničan „život na dug“.

Smatram veoma važnim naglasiti da sva tri zakona predviđaju prilično stroge sankcijske, tj. kaznene mjere za slučajeve ponašanja koji su u suprotnosti sa zakonskim odredbama. Kazne i mogućnost ovrhe ili prisile predviđene su čak i za države članice. Jasno, ovakve kazne izricao bi nekakav međunarodni sud.

Posebna napomena. Ovi zakoni nisu konačno i cjelokupno rješenje, nego tek neophodna pravno-politička podloga, osnova na koju se mogu aplicirati, mjere, rješenja, potezi i djelatnosti koje bi evprosko društvo izvele iz krize. Bez takve osnove, i najbolja rješenja najnužnije padaju u vodu i povećavaju teškoće i beznađe.


Ovaj Aneks trebale bi potpisati i prihvatiti sve države članice EU-je, a ne samo Hrvatska i to iz slijedećeg razloga.

Ako neka od njih ne bi potpisala aneks, mogla bi nekažnjeno ulaziti u ekonomski i društveno štetan dužnički odnos, a ne bi bilo pravnog instrumenta da ju u tom spriječi, niti da joj nametne prisilne sankcije, ukoliko se otkrije da je stupila u takav, protuzakonit odnos. Štetu nastalu tim odnosom odnosno neopravdanim i protuzakonitim dugom morali bi trpjeti kreditori, vjerovnici, unutar EU ili izvan nje, što bi bilo protivno duhu prava i pravičnosti – protivno načelu da se ne smije steći materijalna korist činjejnem štete nekom drugom subjektu.

Potpisivanjem, dakle, ovog Aneksa, sve države članice EU osigurale bi se od:

1... toga da nedovoljno sposobne vlade počnu stvarati neopravdane unutrašnje i vanjske dugove, ili da se putem inflacije bespovratno zadužuju kod budućih generacija, svojih građana.

2...toga da države članice sa suficitarnim poslovanjem moraju, svojim suficitom otplaćivati tuđe deficite, deficite zemalja koje su imale negativnu bilancu i zapale u kroničan dužnički odnos.

3....od opstanka gubitaških poduzeća, jer bi drugi zakon ovog Aneksa motivirao poduzeća i managere na podizanje profitne stope i konkurentnosti svih poduzeća ili profitabilnih subjekata u EU te, kao što je već rečeno, štitio pravedno plaćanje rada svih zaposlenika, plaćanje koje bi bilo srazmjerno stvarnoj produktivnosti i veličini rada. Takav način plaćanja rada presudno je važan faktor stabilnosti i progresivnosti gospodarstva.

4....od duga kojeg stvaraju obiteljska domaćinstva, jer bi zakon o obiteljima sprečavao neproduktivno i kronično zaduživanje obitelji, život na dug i motivirao obitelji na što veću štednju i na što funkcionalniju potrošnju.

Na temelju ovakvih zakona kakve sadržava Aneks, EU i svaka njena država članica može računati na gospodarski, kulturni i općecivilizacijski uspon, i ravnopravne uvjete opstanka i razvoja, a bez tih ili takvih zakona samo na propadanje i raspadanje.
Jasno ovo nisu svi zakoni koji su potrebni, nego samo oni koji su hitno potrebni da se spriječi raspad Unije.


Radi svoje sigurnosti i ostvarivanja elementarnih interesa, građani Hrvatske trebali bi se referendumom izjasniti da u uniju neće stupiti ako pridruživanje ne bi uključilo i ovaj Aneks ugovora o pridruživanju.

Također radi svoje sigurnosti, Hrvatska treba pridruživanje Uniji uvjetovati prihvaćanjem ovog Aneksa od strane svih ostalih DRŽAVA članica EU, radi čega bi trebalo, ili 1. odgoditi referendum, ili 2. izvršiti pridruživanje POD UVJETOM da sve članice prihvate Aneks do određenog, razumu i potrebama prihvatljivog datuma.

Linkovi za zakone i njihova obrazloženja:

Zakon o kontroli efikasnosti administrativne djelatnosti, odnosno kontroli efikasnosti vlasti i Zakon o kontroli efikasnosti rada managera na :
http://www.petar-bosnic-petrus.com/hr/clanci-download/Tajna-povijest.pdf
od str 33 do str.51 Nekoliko riječi o biti administracije vidi str. 63 ili još bolje i jezgrovitije na:
http://petarbosnicpetrus.wordpress.com/2011/10/26/hrvatski-izlaz-iz-krize/ ..u odjeljku : SUVREMENA DRŽAVA
Zakon o kontroli ekonomske efikasnosti obitelji, na:
http://petarbosnicpetrus.wordpress.com/2011/05/25/izlaz-iz-krize-8/
[Vrh] Go down
 
Referendum o EU
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 1.

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
 ::  Svijet oko nas :: Politika i Ekonomija-
Forum(o)Bir: